Baby By Ann - oryginalny biznes Anny Lewandowskiej

Anna Lewandowska rusza z pozostałym biznesem. Tym razem to serwis parentingowy

Anna Lewandowska rozszerza swoje biznesowe portfolio. Sportsmenka stworzyła startup Baby By Ann. Projekt ma być połączeniem serwisu parentingowego i sklepu internetowego.

Baby By Ann wówczas platforma internetowa skierowana do rodziców, a przede wszelkim – jak podkreśla sama Lewandowska – do mam. Z jednej strony dzierży być serwisem informacyjnym, gdzie użytkownicy będą mogli znaleźć szereg porad i zestawień. Z drugiej, e-sklepem (ma zostać uruchomiony w połówce maja) z produktami szlachetnej jakości dla dzieci, w którym będzie można skomponować własną wyprawkę, zabawki i inne gadżety dla dzieci.

Biznes w trendzie

Sportsmenka i żona napastnika Bayernu Monachium nową markę przygotowała razem ze wspólniczką jak i również przyjaciółką Ewą Puchowską. Jak na przykład tłumaczy "zrodziła się wraz z potrzeby dzielenia się małymi doświadczeniami i spostrzeżeniami dzięki temat macierzyństwa".

- Na pomysł stworzenia Baby by Ann wpadłyśmy wraz z Ewą pod koniec 2017 roku. Powodem było to, że na rynku brakowało miejsca, w którym można było znaleźć konsekwentnie wyselekcjonowane marki jak i również kupić bardzo jakościowe produkty, przede wszystkim przetestowane poprzez mamy. My pokazujemy jedynie to, co przetestowałyśmy, sprawdziłyśmy i polecamy. Nie znajdzie się tutaj przypadkowych wyrobów – mówi Anna Lewandowska w rozmowie z Business Insider Polska.

- Zależy nam na tym, aby promować to, jakie możliwości dobre dla naszych pociechy. Co je łączy? Przede wszystkim jakość. Wszystkie wykonywane są z naturalnych materiałów, przy 100 proc. bezpiecznych dla dziecka. Od samego początku było to naszym nadrzędnym założeniem – tłumaczy koncept Ewa Puchowska.

Jak dodaje Lewandowska, projekt startuje z 15 polskimi korporacjami w portfolio. Zaznacza jednak przy tym: - Przy miarę rozwoju platformy są pojawiały się również marki zagraniczne.

Nowy projekt Lewandowskiej wpisuje się przy internetowy trend - serwisy parentingowe corocznie cieszą się coraz większą popularnością. Spośród badania Gemiusa przeprowadzonego gwoli Polskie Badania Internetu wynika, że w ciągu ostatnich 10 lat liczba ich użytkowników w Polsce wzrosła 12-krotnie – z 659 tysięcy w 2007 r. do 8 milionów w 2016 r.

Wzrósł również zasięg wśród użytkowników - z 6 proc. do 32 proc. Takie same dane wskazuję, że zdecydowana większość użytkowników serwisów parentingowych - bo aż 62, 5 proc. - wówczas kobiety. Pozostałe 37, 5 proc. to mężczyźni.

Biznes by Lewandowska

Baby Żeby Ann to kolejny projekt w tworzonym od paru lat biznesowym portfolio Anny Lewandowskiej. Sportsmenka zaczęła od momentu bloga, na którym udziela porad dot. odżywiania, ćwiczeń i zdrowego stylu istnienia. W 2016 roku założyła firmę produkującą zdrową żywność Foods by Ann. Rok kalendarzowy później stworzyła aplikację dietetyczną Diet by Ann.

Tylko w tym r. weszła na rynek wraz z kolejną aplikacją, tym razem treningową – Diet & Training by Ann oferującą 300 godzin ćwiczeń oraz otworzyła w Warszawie centrum sportowo-dietetyczne Healthy Center by Ann.

Razem ze własnym mężem Robertem Lewandowskim nieustająco inwestują w kolejne przedsięwzięcia biznesowe, takie jak m. in. szereg inwestycji przy startupy, projekty z gałęzi e-commerce i nieruchomości.

Będzie proces z pozwu zbiorowego ws. reformy OFE