Gwarancja podpisu medalionu

17 lutego 2021

Gwarancja podpisu medalionu

Potwierdza Twoją tożsamość, podpis i uprawnienia do przenoszenia papierów wartościowych

Typowe powody, dla których potrzebna jest gwarancja podpisu na medalionie
  • Przeniesienie papierów wartościowych na nowy rachunek (na przykład przeniesienie 401 (k) po zmianie pracy)
  • Wręczanie papierów wartościowych w prezencie (np. Przekazanie akcji dziecku lub przekazanie ich organizacji non-profit) Właściciel papierów wartościowych zmarł i własność musi zostać przeniesiona na przedstawiciela wyznaczonego przez sąd Świadczymy usługi medalionowe bezpłatnie dla klientów Bank of America lub Merrill, którzy są z nami co najmniej 6 miesięcy (jeśli jesteś klientem Merrill lub Private Bank, skontaktuj się z Doradcą w celu uzyskania pomocy).

    Gwarancja podpisu na medalionie musi być wypełniona osobiście, ponieważ potwierdza Twoją tożsamość, podpis i uprawnienia do przenoszenia papierów wartościowych. Aby chronić Twoje aktywa, wymagana jest pewna dokumentacja, aby zatwierdzić wnioski o medaliony.

    Nie zapewniamy gwarancji podpisu medalionu dla aktywów, które przesyłasz z konta Bank of America lub Merrill (gwarancje są zwykle dostarczane przez stronę trzecią niezaangażowaną w transfer lub przez firmę otrzymującą aktywa). Nie udzielamy również gwarancji na pełnomocnictwa i rachunki firmowe.

    Zanim umówisz się na wizytę w centrum finansowymPowiedz nam, dlaczego potrzebujesz medalionu – i dowiedz się, jakie dokumenty przynieść na wizytę:
  • Przenoszę papiery wartościowe przechowywane na rachunkach poza Bank of America lub Merrill bez zmiany tytułu lub własności Przenoszę papiery wartościowe przechowywane na rachunkach poza Bank of America lub Merrill bez zmiany tytułu ani własności Przenoszę papiery wartościowe przechowywane na rachunkach poza Bankiem of America lub Merrill bez zmian w tytule lub własności
  • Przenoszę papiery wartościowe lub aktualizuję tytuł na skutek śmierci właściciela rachunku Przenoszę papiery wartościowe lub aktualizuję tytuł na skutek śmierci właściciela rachunku Przenoszę papiery wartościowe lub aktualizuję tytuł na skutek śmierci właściciela rachunkuMam wniosek o utrzymanie w odniesieniu do papierów wartościowych przechowywanych na koncie innym niż Bank of America lub Merrill Mam wniosek o utrzymanie papierów wartościowych przechowywanych na rachunku innym niż Bank of America lub Merrill Mam wniosek o utrzymanie papierów wartościowych przechowywanych w innym banku lub Konto MerrillPrzekazuję papiery wartościowe jako prezent Przekazuję papiery wartościowe jako prezent Przekazuję papiery wartościowe w prezenciePrzesyłam IRA na konto Bank of America Przekazuję IRA na konto Bank of America Przesyłam IRA na konto Bank of AmericaPrzechodzę na plan emerytalny 401 (k) lub 403 (b) poza Bank of America lub Merrill Przechodzę przez plan emerytalny 401 (k) lub 403 (b) poza Bank of America lub Merrill 401 (k) lub 403 (b) plan emerytalny poza Bank of America lub MerrillDokonuję wypłaty lub dystrybucji z konta innego niż Bank of America lub Merrill Dokonuję wypłaty lub dystrybucji z konta innego niż Bank of America lub Merrill Dokonuję wypłaty lub dystrybucji z konta innego niż Bank of America lub MerrillPrzenoszę papiery wartościowe do trustu, w którym pierwotny właściciel (właściciele) konta jest (-ami) udzielającym (-ymi) i powiernikiem (-ami) Dokonuję transferu papierów wartościowych do trustu, w którym pierwotni właściciele (-ci) konta są udzielającymi (s) i powiernik (y) Dokonuję transferu papierów wartościowych do trustu, w którym pierwotny właściciel (właściciele) konta są udzielającymi i powiernikamiWpłacam świadectwa udziałowe za pomocą formularza zasilającegoZapłacam świadectwa udziałowe za pomocą formularza zasilającegoZakładam świadectwa udziałowe za pomocą formularzaAktualizuję własność zabezpieczeń z pojedynczej na wspólną Aktualizuję własność zabezpieczeń z pojedynczej na wspólną Aktualizuję własność zabezpieczeń z pojedynczej na wspólnąMam sytuację, której nie ma na liście Mam sytuację, której nie ma na liście

    Zobacz dodatkowe powody >

    Potwierdzenie beneficjenta lub przekazanie listu akceptacji śmierci

    Dokumenty te dostarcza firma, której aktywa (niepodlegające spadkowi) mają zostać przeniesione i wypłacone wyznaczonemu beneficjentowi lub beneficjentom w przypadku śmierci posiadacza rachunku

    Aby otrzymać ten formularz, należy skonsultować się z osobistym radcą prawnym.

    Formularz certyfikacji powiernikaTen formularz jest dostarczany przez Bank of America. Zawiera podsumowanie zaufania i identyfikuje właściciela (właścicieli) wymienionych aktywów.

    List testamentowy lub oświadczenie o małej posiadłościPisma testamentowe są wydawane przez sąd / urzędnika sądowego i wyznaczają osobistego przedstawiciela. Listy muszą wpłynąć w ciągu 60 dni od ich pierwotnego wydania przez sąd (6 miesięcy w Nowym Jorku).

    Zaświadczenia o małej posiadłości są wykorzystywane do uzyskania majątku zmarłego bez formalnej administracji. Nie wszystkie stany oferują oświadczenia pod przysięgą Small Estate Affidavits, a wymagania dotyczące składania dokumentów mogą być inne (skontaktuj się z lokalnym sądem w celu uzyskania szczegółowych wymagań).

    Aby uzyskać którykolwiek z tych formularzy, należy skonsultować się z prawnikiem.

    Przenosisz papiery wartościowe przechowywane na kontach poza Bank of America lub Merrill bez żadnych zmian w tytule lub własności
    • Dokument (y) wymagające stempla
    • Dokumenty tożsamości ze zdjęciem wydawane przez rząd dla wszystkich właścicieli zasobówWyciąg z rachunku, na którym znajdują się papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Wyciąg z rachunku, na który mają zostać przekazane papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Jeśli wniosek dotyczy rozwodu, potrzebujesz również orzeczenia rozwodowego lub zatwierdzonej przez sąd umowy o uregulowaniu stosunków w rodzinie (DRO), w której wymieniony jest numer konta lub nazwa firmy i typ konta wraz z papierami wartościowymi, które mają zostać przeniesione.

      Następny krok: umów się na spotkanie ze współpracownikiem centrum finansowego w celu złożenia wniosku. Prosimy o przyniesienie na wizytę wszystkich niezbędnych dokumentów.

      Przenosisz lub zmieniasz tytuł własności papierów wartościowych z powodu śmierci właściciela
      • Dokument (y) wymagające stempla
      • Dokumenty tożsamości ze zdjęciem wydawane przez rząd dla wszystkich właścicieli zasobówWyciąg z rachunku, na którym znajdują się papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Wyciąg z rachunku, na który mają zostać przekazane papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Kopia aktu zgonu i dokumentów sądowych wyznaczających osobę reprezentującą / zarządcę / wykonawcę egzekucyjnegoW zależności od prośby, albo listy testamentowe (z datą w ciągu 60 dni; w ciągu 6 miesięcy, jeśli w Nowym Jorku) lub mała warstwa oświadczenia majątkowego

      Dla trustów: Notarized Bank of America Trustee certificate form

    • W przypadku zmian właścicielskich: Warstwa potwierdzenia beneficjenta lub przeniesienia potwierdzenia zgonu (z datą w ciągu 6 miesięcy)
    • Ważne: Twój dokument nie zostanie podstemplowany wyłącznie na podstawie testamentu; wymagane są dokumenty dotyczące powołania sądu.

      Następny krok: umów się na spotkanie ze współpracownikiem centrum finansowego w celu złożenia wniosku. Prosimy o przyniesienie na wizytę wszystkich niezbędnych dokumentów.

      Masz prośbę o utrzymanie konta (na przykład: zmiana nazwy lub adresu lub aktualizacja beneficjenta)
      • Dokument (y) wymagające stempla
      • Dokumenty tożsamości ze zdjęciem wydawane przez rząd dla wszystkich właścicieli zasobówWyciąg z rachunku, na którym znajdują się papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Jeśli wniosek dotyczy rozwodu, potrzebujesz również orzeczenia rozwodowego lub zatwierdzonej przez sąd umowy o uregulowaniu stosunków w rodzinie (DRO), w której wymieniony jest numer konta lub nazwa firmy i typ konta wraz z papierami wartościowymi, które mają zostać przeniesione.

        Następny krok: umów się na spotkanie ze współpracownikiem centrum finansowego w celu złożenia wniosku. Prosimy o przyniesienie na wizytę wszystkich niezbędnych dokumentów.

        Przekazujesz aktywa w prezencie (na przykład: przekazujesz akcje dziecku lub organizacji charytatywnej)
        • Dokument (y) wymagające stempla
        • Dokumenty tożsamości ze zdjęciem wydawane przez rząd dla wszystkich właścicieli zasobówWyciąg z rachunku, na którym znajdują się papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Jeśli wniosek dotyczy rozwodu, potrzebujesz również orzeczenia rozwodowego lub zatwierdzonej przez sąd umowy o uregulowaniu stosunków w rodzinie (DRO), w której wymieniony jest numer konta lub nazwa firmy i typ konta wraz z papierami wartościowymi, które mają zostać przeniesione.

          Następny krok: umów się na spotkanie ze współpracownikiem centrum finansowego w celu złożenia wniosku. Prosimy o przyniesienie na wizytę wszystkich niezbędnych dokumentów.

          Przenosisz IRA na konto Bank of America lub Merrill
          • Dokument (y) wymagające stempla
          • Dokumenty tożsamości ze zdjęciem wydawane przez rząd dla wszystkich właścicieli zasobówWyciąg z rachunku, na którym znajdują się papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Warstwa formularza zaufania lub powiernikaJeśli wniosek dotyczy rozwodu, potrzebujesz również orzeczenia rozwodowego lub zatwierdzonej przez sąd umowy o uregulowaniu stosunków w rodzinie (DRO), w której wymieniony jest numer konta lub nazwa firmy i typ konta wraz z papierami wartościowymi, które mają zostać przeniesione.

            Następny krok: umów się na spotkanie ze współpracownikiem centrum finansowego w celu złożenia wniosku. Prosimy o przyniesienie na wizytę wszystkich niezbędnych dokumentów.

            Dokonujesz kumulacji planu emerytalnego 401 (k) lub 403 (b) poza Bank of America lub Merrill
            • Dokument (y) wymagające stempla
            • Dokumenty tożsamości ze zdjęciem wydawane przez rząd dla wszystkich właścicieli zasobówWyciąg z rachunku, na którym znajdują się papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Wyciąg z rachunku, na który mają zostać przekazane papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Jeśli wniosek dotyczy rozwodu, potrzebujesz również orzeczenia rozwodowego lub zatwierdzonej przez sąd umowy o uregulowaniu stosunków w rodzinie (DRO), w której wymieniony jest numer konta lub nazwa firmy i typ konta wraz z papierami wartościowymi, które mają zostać przeniesione.

              Następny krok: umów się na spotkanie ze współpracownikiem centrum finansowego w celu złożenia wniosku. Prosimy o przyniesienie na wizytę wszystkich niezbędnych dokumentów.

              Dokonujesz wypłaty lub wypłaty z konta innego niż Bank of America lub Merrill
              • Dokument (y) wymagające stempla
              • Dokumenty tożsamości ze zdjęciem wydawane przez rząd dla wszystkich właścicieli zasobówWyciąg z rachunku, na którym znajdują się papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Jeśli wniosek dotyczy rozwodu, potrzebujesz również orzeczenia rozwodowego lub zatwierdzonej przez sąd umowy o uregulowaniu stosunków w rodzinie (DRO), w której wymieniony jest numer konta lub nazwa firmy i typ konta wraz z papierami wartościowymi, które mają zostać przeniesione.

                Następny krok: umów się na spotkanie ze współpracownikiem centrum finansowego w celu złożenia wniosku. Prosimy o przyniesienie na wizytę wszystkich niezbędnych dokumentów.

                Przenosisz aktywa do funduszu powierniczego, w którym pierwotni właściciele konta są grantodawcami i powiernikami
                • Dokument (y) wymagające stempla
                • Dokumenty tożsamości ze zdjęciem wydawane przez rząd dla wszystkich właścicieli zasobówWyciąg z rachunku, na którym znajdują się papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Wyciąg z rachunku, na który mają zostać przekazane papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Potwierdzony notarialnie formularz zaświadczenia powiernika Bank of America (podczas Twojej wizyty współpracownik dostarczy ten formularz i pomoże Ci go wypełnić)Jeśli wniosek dotyczy rozwodu, potrzebujesz również orzeczenia rozwodowego lub zatwierdzonej przez sąd umowy o uregulowaniu stosunków w rodzinie (DRO), w której wymieniony jest numer konta lub nazwa firmy i typ konta wraz z papierami wartościowymi, które mają zostać przeniesione.

                  Następny krok: umów się na spotkanie ze współpracownikiem centrum finansowego w celu złożenia wniosku. Prosimy o przyniesienie na wizytę wszystkich niezbędnych dokumentów.

                  Dokonujesz depozytu fizycznych papierów wartościowych za pośrednictwem formularza zasilania giełdowego
                  • Dokument (y) wymagające stempla
                  • Dokumenty tożsamości ze zdjęciem wydawane przez rząd dla wszystkich właścicieli zasobówWyciąg z rachunku, na który mają zostać przekazane papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Jeśli wniosek dotyczy rozwodu, potrzebujesz również orzeczenia rozwodowego lub zatwierdzonej przez sąd umowy o uregulowaniu stosunków w rodzinie (DRO), w której wymieniony jest numer konta lub nazwa firmy i typ konta wraz z papierami wartościowymi, które mają zostać przeniesione.

                    Ważne: Nie stemplujemy świadectw udziałowych, jednak umieszczamy pieczęć na formularzu upoważnienia do akcji, aby mogli Państwo zdeponować te papiery wartościowe

                    Następny krok: umów się na spotkanie ze współpracownikiem centrum finansowego w celu złożenia wniosku. Prosimy o przyniesienie na wizytę wszystkich niezbędnych dokumentów.

                    Aktualizujesz stan posiadania papierów wartościowych z jednego na wspólny (na przykład: dodajesz współmałżonka do konta)
                    • Dokument (y) wymagające stempla
                    • Dokumenty tożsamości ze zdjęciem wydawane przez rząd dla wszystkich właścicieli zasobówWyciąg z rachunku, na którym znajdują się papiery wartościowe (datowany w ciągu roku)Wyciąg z rachunku, na który mają zostać przekazane papiery wartościowe (z datą w ciągu jednego roku; wymagany tylko przy zmianie rachunku) Następny krok: umów się na spotkanie ze współpracownikiem centrum finansowego w celu złożenia wniosku. Prosimy o przyniesienie na wizytę wszystkich niezbędnych dokumentów.

                      Nie podano treści tytułu
                      • nie ma jeszcze żadnej treści Następny krok: dostarczanie treści

                        Proszę umówić się na spotkanie w celu omówienia konkretnej sytuacji Ważne: nie zapewniamy gwarancji podpisu na medalionie dla aktywów, które przesyłasz z konta Bank of America lub Merrill (gwarancje są zwykle dostarczane przez stronę trzecią niezaangażowaną w transfer lub przez firmę odbierającą aktywa). Nie udzielamy również gwarancji na pełnomocnictwa i rachunki firmowe.

                        Co to jest gwarancja podpisu na medalionie?

                        Gwarancja podpisu na medalionie to specjalna pieczęć używana przy przenoszeniu papierów wartościowych. Potwierdza, że ​​podpis upoważniający do przelewu jest autentyczny, a osoba podpisująca ma zdolność prawną i uprawnienia do podpisania dokumentu.

                        Czy mogę otrzymać gwarancję podpisu medalionu od Bank of America?

                        Tak. Dostępne są usługi medalionowe w zakresie prowadzenia konta lub transferu papierów wartościowych przechowywanych na kontach poza Bank of America lub Merrill. Uwaga: każdy podpisujący musi być klientem Bank of America lub Merrill przez co najmniej 6 miesięcy.

                        Jeśli jesteś klientem Merrill Lynch Wealth Management lub Bank of America Private Bank, skontaktuj się ze swoim doradcą w celu uzyskania pomocy.

                        Jakie dokumenty muszę dostarczyć, aby otrzymać gwarancję podpisu na medalionie?

                        Wszystkie zamówienia na medaliony wymagają przedstawienia ważnego dokumentu tożsamości ze zdjęciem wydanego przez rząd, stemplowanego dokumentu lub dokumentów oraz dokumentów uzupełniających (które różnią się w zależności od rodzaju wniosku). Aby uzyskać szczegółowe informacje, wybierz specyficzne potrzeby, wybierz konkretne potrzeby, wybierz medalion, aby zobaczyć pełną listę potrzebnych dokumentów.

                        Jakie kroki należy wykonać, aby uzyskać gwarancję podpisu na medalionie?

                        Krok 1. Spotkaj się z pracownikiem centrum finansowego, aby omówić swoje potrzeby i złożyć wniosek. Prosimy o zabranie ze sobą całej dokumentacji uzupełniającej. Wszyscy klienci żądający usługi muszą być obecni w celu podpisania.

                        Krok 2. Twoja prośba i kopia Twoich podpisanych dokumentów są przesyłane do specjalisty ds. Gwarancji podpisów medalionów (dla Twojej ochrony, specjalista obsługuje wszystkie wnioski o gwarancję podpisu na medalionach dotyczące transferu papierów wartościowych z konta innego niż Bank of America lub Merrill).

                        Krok 3. Specjalista ds. Gwarancji podpisu medalionu rozpatrzy wniosek (w większości przypadków rozpatrzenie wniosku nie trwa dłużej niż 2 dni robocze po otrzymaniu wszystkich dokumentów; złożone sprawy mogą zająć do 5 dni roboczych). Specjalista dostarczy aktualizacje statusu e-mailem i poinformuje Cię, czy potrzebne są dodatkowe dokumenty. Jeśli wymagane są dodatkowe dokumenty, możesz je zeskanować i wysłać e-mailem na adres [email protected] @ [email protected] (w temacie należy podać numer sprawy) lub zanieść je do centrum finansowego.

                        Krok 4. Po zatwierdzeniu Twój podstemplowany dokument zostanie przesłany pocztą za pośrednictwem przewoźnika nocnego (będziesz mieć możliwość zażądania podpisu przy dostawie). Wybrane centra finansowe z pieczęcią gwarancyjną podpisu medalionu na miejscu mogą być w stanie dostarczyć podstemplowane dokumenty tego samego dnia, jeśli wszystkie wymagane dokumenty zostaną dostarczone w momencie składania wniosku (porozmawiaj z kierownikiem centrum finansowego, aby dowiedzieć się o stemplach na miejscu są dostępne w Twojej okolicy).

                        Ile czasu zajmuje uzyskanie gwarancji podpisu medalionu?

                        W większości przypadków przegląd nie trwa dłużej niż 2 dni robocze po otrzymaniu wszystkich dokumentów; skomplikowane sprawy mogą zająć do 5 dni roboczych. Wybrane centra finansowe z pieczęcią gwarancyjną podpisu medalionu na miejscu mogą być w stanie dostarczyć podstemplowane dokumenty tego samego dnia, jeśli wszystkie wymagane dokumenty zostaną dostarczone w momencie składania wniosku (porozmawiaj z kierownikiem centrum finansowego, aby dowiedzieć się o stemplach na miejscu są dostępne w Twojej okolicy).